навчально-виховний комплекс
Тлумацького району

офіційний сайт

Меню сайту
ЧАС
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
informer pr cy
Форма входу
Життя сайту
Святкові дні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Допомога
Країни
free counters
Free counters
Реклама
Якість сайта
Реклама
Поради психолога
Пам’ятка «Як займатися особистісним саморозвитком»
1. Проявляй у всьому неухильну наполегливість
2. Спробуй уявити які особистісні якості тобі будуть потрібні у самостійному житті. Подумай які якості ти можеш сформувати зараз, під час навчання.
3. Проаналізуй індивідуальні особливості виконання навчальних завдань. Дай собі відповідь на такі запитання: - для чого ти навчаєшся, які мотиви навчання? - чи вмієш ти ставити навчальні завдання і самостійно їх вирішувати? - як ти звично контролюєш себе? - чи довго можеш лишатися працездатним? - коли протягом дня працюєш продуктивніше? - чи вмієш ти зосереджуватися на навчальних завданнях? - яким чином ти запам’ятовуєш матеріал? - які недоліки твоєї навчальної діяльності тобі можуть заважати?
4. Формуй і тренуй в собі якості культури розумової праці.
5. Коли берешся за будь-яку справу подумай який результат повинен отримати.
6. Старайся наперед оцінювати свої можливості.
7. Навчися своїм примхам відповідати чітко і коротко «ні».
8. Вчися не тільки виробляти свою думку, а й виказувати її.
9. Старайся самостійно виконувати завдання, що стосуються твого власного життя.
10. Не бійся помилок, просто їх треба своєчасно виправляти.
11. Чесно визнавай неправоту, пам’ятай що впертість – самозахист слабкої людини.
ЯК ГОТУВАТИ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ

Рекомендації психолога учням

1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.

2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.

3. Точно й детально записуй, що задано з кожного предмета.

4. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясовуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.

5. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.

6. Якщо матеріал, який подавали на уроці, є для тебе складним, повтори матеріал цього ж дня, навіть якщо наступний урок буде лише через кілька днів.

7. Починаючи виконувати завдання, думай не тільки про те, що треба зробити (тобто про зміст завдання), а й про те, як (за допомогою яких прийомів, засобів) це можна зробити.

8. У разі потреби звертайся по допомогу до дорослого або до однокласників.

9. Починаючи виконувати уроки, відкрий щоденник, подивися, чи всі завдання ти записав.

10. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначи¬ти, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.

11. Прибери зі столу все зайве - те, що може відвертати твою увагу. Приготуй те, що потрібно для виконання першого завдання (підручник, зошити, карти, олівці, словники, довідники тощо). Після того як підготуєшся до першого уроку, прибери все й приготуй те, що потрібно для виконання наступного.

12. Між уроками роби перерви.

13. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам'ятати.

14. Перш ніж виконувати письмові завдання, зрозумій і вивчи правила до них.

15. Читаючи параграф підручника, став собі запитання: про що (або про кого) йдеться в цьому тексті тощо.

16. Шукай зв'язок кожного нового поняття, явища, про яке ти дізнаєшся, з тим, що ти вже знаєш. Співвіднось нове з уже відомим. Стеж за тим, щоб це були не випадкові, зовнішні зв'язки, а головні зв'язки за змістом. 17. Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацьовуй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів.

18. Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, упродовж кількох днів, рівномірно розподіляючи навантаження.

19. Готуючись до усних уроків, викорис¬товуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам'ятати матеріал. До них необхідно звертатися, відповідаючи на уроці. Чим краще ти вмієш користуватися картами, схемами, таблицями, тим вищою буде оцінка.

20. Спробуй у підготовці усних завдань використовувати метод «5 П», розроблений американськими психологами1. За даними психологів США, такий метод дає змогу зосере¬дити увагу на найважливішому в тексті й сприяє кращому його запам'ятовуванню.

21. Складай план усної відповіді.

22. Перевіряй себе. Пам'ятай Ми найкраще запам'ятовуємо: • те, чим постійно користуємося; • те, до чого нам треба буде повернутися (перервані дії); • те, що нам потрібно; • те, що ми можемо пов'язати з іншими нашими знаннями й уміннями; • те, що пов'язано з нашими переживаннями (і приємними, і неприємними). Метод ключових слів Ключові слова - найважливіші в кожному абзаці. Ключове слово має сприяти відтворенню відповідного абзацу. Згадуючи ключові слова, ми одразу згадуємо весь абзац. • Читаючи абзац, вибери для нього одне-два ключових слова. Після вибору ключових слів запиши їх у тій послідовності, яка потрібна для виконання завдання. До кожного ключового слова постав запитан¬ня, що дасть змогу зрозуміти, як воно пов'язане з відповідним розділом тексту. Обміркуй і спробуй зрозуміти цей взаємозв'язок. • З'єднай два сусідніх ключових слова за допо¬могою запитань. Після поєднання кожного ключового слова зі своїм розділом тексту і з наступним ключовим словом утвориться ланцюжок. Запиши цей ланцюжок і спробуй його вивчити . Перекажи текст спираючись на цей ланцюжок. Метод 5-П 1-П - Переглянь текст швидко. 2-П - Придумай до нього запитання. 3-П - Познач олівцем найважливіші місця. 4- П - Перекажи текст. 5- П - Переглянь текст повторно.

ПАМ’ЯТКА ЯК ПОКРАЩИТИ СВОЮ КОМУНІКАБЕЛЬНІСТЬ
- Серйозно шукайте собі друзів. - Відкрито виявляйте цікавість до іншої лю¬дини. - Ідіть назустріч людям із відкритим серцем. - Усміхайтеся до того, як почнете розмовляти. - Питайте інших про їхні інтереси. - Спочатку відрекомендуйтесь самі, називаючи своє ім’я. - Ставте людині запитання. - Самі говоріть менше. - Відповідайте на кожне поставлене до вас за¬питання. - Допомагайте іншим перебороти труднощі. - Виявляйте сердечність. - Будьте спокійними й незворушними. - Будьте терплячими й оптимістичними. - Говоріть чітко й мелодійним голосом. - Дивіться на людину зацікавлено. - Виявляйте розуміння. - Уважно слухайте співрозмовника. - Тримайте себе спокійно і впевнено. - Обережно висловлюйте свою точку зору
Рекомендації психолога «Перед олімпіадою»

Перш ніж почати підготовку до олімпіади, варто обладнати місце для занять: забрати зайві речі, зручно розташувати потрібні підручники, посібники, зошити, папір, олівці і т.п. Психологи вважають, що добре ввести в такий інтер’єр для занять жовтий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Не треба переклеювати заради цього шпалери або змінювати штори, досить якоїсь картинки в таких тонах, естампа, що зрештою можна зробити і самому, використовуючи, наприклад, техніку колажу.

Приступаючи до підготовки до олімпіади, корисно складати план. Для початку добре визначити, хто ви – «сова» чи «жайворонок», і в залежності від цього максимально завантажити ранкові або, напроти, вечірні години. Складаючи план на кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні буде вивчатися. Не взагалі: «Небагато позаймаюсь», а що саме сьогодні будете учити, які саме розділи якого предмета. Звичайно, добре починати – поки не втомився, поки свіжа голова – з самого важкого, з того розділу, що гірший за все. Але буває і так, що знайомитися не хочеться, у голову нічого не йде. Коротше, «немає настрою». У такому випадку корисно почати, навпроти, з того, що знаєте краще, з того матеріалу, що вам найбільше цікавий і приємний. Можливо, поступово справа піде. Обов’язково варто чергувати роботу і відпочинок, скажімо, 40 хв. занять, потім 10 хв. – перерва. Можна в цей час вимити посуд, полити квіти, зробити зарядку.

Готуючись до олімпіади, не треба прагнути до того, щоб прочитати і запам’ятати напам’ять весь підручник. Корисно повторювати матеріал з питань. Прочитавши питання, спочатку згадаєте й обов’язково коротко запишіть усе, що ви знаєте з цього питання, і лише потім перевірте себе за підручником. Особливу увагу зверніть на підзаголовки чи глави параграфа підручника, на правила і виділений текст. Перевірте правильність дат, основних фактів. Тільки після цього уважно, повільно прочитайте підручник, виділяючи головні думки, - це опорні пункті відповіді. Наприкінці кожного дня підготовки варто перевірити, як ви засвоїли матеріал: знову коротко запишіть плани всіх питань, які були пророблені в цей день. Як здолати хвилювання перед тестуванням, контрольною роботою, підсумковою атестацією? Перед початком уроку: • Готуйтеся! • Ретельно вивчайте матеріал. • Не бійтеся наближення тестування, контрольної роботи, підсумкової атестації. • Сприймайте це як можливість показати обширність своїх знань і отримати винагороду за виконану вами роботу. • Потрібно добре виспатися в ніч перед тестуванням, контрольною роботою, підсумковою атестацією. • Відведіть собі час із запасом, особливо для справ, які треба виконати перед тестуванням, контрольною роботою, підсумковою атестацією і приходьте на урок незадовго до початку. • Розслабтеся перед тестом, контрольною роботою, підсумковою атестацією. • Не прагніть повторити весь матеріал в останню хвилину. • Не приходьте на урок з порожнім шлунком. • Візьміть цукерку або що-небудь інше, щоб не думати про тест, контрольну роботу, підсумкову атестацію, не хвилюйтеся.

Під час уроку: • Уважно прочитайте завдання. • Розподіліть час на виконання завдання. • Сядьте зручно. • Якщо ви не знаєте відповіді, пропустіть це питання і приступайте до наступного. • Не панікуйте, коли всі починають здавати свої роботи. Ті, хто першим виконав завдання, не отримають за це додаткових балів. Ти вважаєш, що недостатньо впевнена в собі людина?

Ось деякі орієнтири впевненості:

1. Я маю право оцінювати свою поведінку, думки та емоції і приймати відповідальність за їхнє ініціювання і наслідки для себе.

2. Я маю право вирішувати, чи відповідальний я за вирішення проблем інших людей.

3. Я маю право змінювати свою думку.

4. Я маю право робити помилки і бути відповідальним за них.

5. Я маю право бути нелогічним у прийнятті рішень.

6. Я маю право говорити, що я чогось не знаю.

7. Я маю право говорити, що я чогось не розумію.

8. Я маю право говорити, що я не маю до цього ніякої справи.

9. Я маю право встановити особисті пріоритети.

10. Я маю право говорити «ні» без почуття провини. Якщо виникають конфліктні ситуації при спілкуванні …виражати згоду тобі допоможуть такі фрази: • Це не викликає заперечень (сумніву)… • Я готовий з цим погодитися… • Мені близькі ці думки… • Я поділяю (підтримую) точку зору (думку)… • Я теж хотів це (про це) сказати… • Моя точка зору (моя думка, моя позиція) повністю збігається… • Ніхто і не заперечує… Ти не образиш іншого, якщо вираження своєї незгоди почнеш зі слів: • Мені так не здається… • Я думаю по-іншому (навпаки)… • Я дотримуюсь іншої думки… • У мене інша (протилежна) точка зору… • Я дозволю собі не погодитися з тобою… • На жаль, не можу погодитися з тобою… • Мені хотілося б висловити свою незгоду…

Перекладач сайту
Профіль
Особистих повідомлень:
Ви війшли як: Гість
IP : 54.85.255.74
Гості
День.нар.:
Ти тут: Днів(Дня)
Стать:
Профіль ЛС Выход
Ікона дня
Чат
Друзі сайту
Переводчик онлайн Українські пісні Світ українського! Українське кіно, музика, кліпи та програми. Пам’ятай про Крути Молодь пам’ятає Шухевича
Календар
Календар України
Архів записів
Стратегія
Пошук
Wmlink
https://adprofy.com/webmaster/getfile/10597
Copyright MyCorp © 2024