Заходять ведучі у стилізованому українському вбранні Ведуча (кланяється): – Доброго дня! Раді вас вітати на нашім урочистім святі! Ну що, усі зібралися у залі? Ведучий: – Та ні, когось не вистачає… Ведуча: – Кого? Самі ж бо відгадайте, а потім радо привітайте. ФОНОГРАМА «ШКО-ЛЯ-РІ!» (Звучить пісня «Школярі» на мотив «Бу-ра-ти-но!») Ведучі (співають і танцюють): До школи радо хто спішить? Хто старанно уроки вчить? Хто хоче все на світі знать, Уміє і читати-писать? Усі їх завжди пізнають. Скажіть-но, як цих діток звуть? Усі: ШКО-ЛЯ-РІ! Ведучі (співають): Хто радує і тат, і мам? Хто кожну справу робить сам? Хто дружно й весело співа, Родину щастям зігріва? Усі їх завжди пізнають. Скажіть-но, як цих діток звуть? Усі: ШКО-ЛЯ-РІ! Ведучий: – Що ж, вітайте! Ось він – наш зірковий 1-Б клас! ФОНОГРАМА «А ОСЬ І МИ!» Звучить вступ пісні «А ось і ми!» на мотив «Одесса» (у виконанні Вітаса). Під музику, пританцьовуючи, забігають учні першого класу. Звучить пісня «А ось і ми!» у виконанні першокласників. Діти (співають і танцюють): Коли у школі щось-там хороводиться, Ніщо без першоклашок не обходиться! Нехай знімає фільми Голівуд, А перший клас давно вже тут як тут! Про перший клас уже знімається кіно! І всі дівчата в нас немов Мерлін Монро! А ось і ми! А ось і я! І перша вчителька така в нас молода! А ось і ми! А ось і я! І перша вчителька така в нас молода!
Учитель:
Шановні учні, батьки, вчителі! Сьогодні ми з вами зібралися з приводу
дуже радісного дня у житті наших любих першокласників і разом з тим,
трішки сумного, адже сьогодні ми прощаємося з нашою найулюбленішою
книжкою – Букварем. Ми дуже раді, що вже знаємо всі букви і вміємо
читати. Буквар допоміг нам пізнати багато цікавого. Зараз ми тут
спробуємо відтворити частинку того, чому навчилися в класі.
Ведуча: У
далекому королівстві „Букварія” жив цар і звали його Буквар. І була у
нього дружина – королева Математика. При дворі жив мудрий Міністр на
ймення Мудрагель зі своїм помічником – пажем. Красунчик-паж ще тільки
вчився чаклувати і тому у нього була чарівна указка, якою він міг
творити чудеса. У королівстві „Букварія” жило 33 придворних літери. На
лівій половині царства завжди лунали пісні, сміх, танці, бо там жили
голосні звуки. А ми знаємо, що голосний звук співається. Ось і зараз там
чути музику. І принцеси - голосні заспівають пісню „Дощик”. Пісня.
Ведучий. А
на правій половині живуть приголосні звуки. Там чути шум, гам, тому що
вони постійно сваряться за те, хто з них найкращий звук і біля якої
голосної їм стояти. А міністр постійно заспокоював розбишак.
Міністр. - Досить вже сваритись. Давайте краще працювати. (І міністр разом з королевою і пажем танцюють танок „Антошка”.) Так жили собі звуки. Та одного разу стало сумно королю.
Буквар. - Ох і сумно мені. Щось дуже тихо в моєму королівстві. Математика. - А ти поклич Міністра, він тобі допоможе.
Буквар. - Мудрагелику, іди вже до нас!
Мудрагель. - Слухаю, Ваша Величносте.
Буквар. - Мудрагелику, придумай, будь ласка, що-небудь!
Мудрагель. - Щоб звеселити короля, треба оголосити бал звуків.
Король і Королева. Оголошується бал звуків!
Ведуча. І
почали прибувати гості. На бал приїхали принцеси-голосні – найголовніші
в королівстві звуки, вони утворюють склад. І принци –приголосні (хлопці стають навпроти дівчат ). Паж - А хто це плаче? (Стоїть м’який знак і плаче. Підходить паж і питає.)
Паж. - Чому плачеш?
М’який знак. - Бо я Ь (м’який знак ) і звука не позначаю, а теж хочу на бал!
Паж. -
Не плач! Я допоможу тобі! Я не чарівник, я тільки вчусь. Будеш стояти
біля приголосних і пом’якшувати їх, щоб вони стали добрішими,
лагіднішими і не сварились ніколи. (Паж веде м’якого знака в коло) Паж. А зараз - Вальс (Король запрошує Королеву. Міністр – Пажа. Весь клас танцює вальс дружби) Королева. - Досить вже танцювати. Хочу вже чогось чарівного!
Паж. - Хай всі потраплять у „Країну Мрій”!
Ведуча. - Сам Міністр Мудрагель потрапив у Лісову школу.
(Парта, маски, тетріс; портфель, дзвінок; портфель з іграшками ) (Міністр дзвонить у дзвоник ) (Учні в масках звірів розказують слова)
1-й учень. Цвіте терен, цвіте ясний, А цвіт опадає. Хто до школи ще не ходить, Той горя не знає.
2-й учень. Просила мене мати. Іди грамоту вивчати. Будеш вміти рахувати І писати і читати. Будеш все на світі знати.
3-й учень. Несу я портфеля, Руки одпадають. Очі мої ясні На ходу дрімають.
4-й учень. (лунає дзвоник) І дзвінок я чув, Зовсім не забув. Маю сили встати, Але під столом Тетріс в мене є Хочеться пограти. Ведучий А королева мріяла бути вчителькою математики. (Звучить пісня 2х2=4 )
(Виходять Королева і 8 учнів)
Математика Добрий день, я – Математика Один, два, три, чотири, п’ять Вміють діти рахувать. Але хто мене не знає Хай даремно не гуляє Як уроки діти вчать Ставлю їм дванадцять А хто вчить їх трохи гірше Ставлю трієчку, не більше.
Сценка 1.( Король, Королева, Вовк)
Король. - 4 яблука розділити порівну на двох
Вовк. - Не буду ділити, я сам з’їм
Королева. - Що, всі?
Вовк. - Що не з’їм, то надкушу.
Сценка2. (Король, лисиця) Король. Було у нас 4 апельсини. Три ми Пажу дамо. Скільки лишилося? Лисиця. Ми йому краще тільки одного дамо, бо в нього алергія буде.
Сценка 3.(королева, зайчик) Королева. Зайчику, яка найкраща пора для збирання яблук? Зайчик. Коли собака на прив'язі.
2-й учень. Я вітаю вас, малята, В це букварикове свято Гарний ключ вам дав у дар Мудрий до всіх знань Буквар А мені цікаво знати Чи навчились рахувати? (Всі діти разом.) - Так!
3-й учень. - Під час навчання вивчено 33 літери українського алфавіту. 4-й учень. - Учнями класу перечитано, недочитано, зачитано до дірок 400 художніх книжок. 5-й учень. - Списано в зошитах багато десятків сторінок, зароблено 709 дванадцяток, 440 одинадцяток, 101 десятка і трішечки двійок. 6-й учень. - Загублено 5 поганих звичок, 17 ручок, 20 олівців, з десяток гумок, 30 ґудзиків. 7-й учень. - Над важкими правилами поламано 5 голів, зламано 4 стільці і 1 палець, порвано 6 ранців і троє штанців. 8-й учень. - На території школи розбито 1 клумбу, 6 носів, 2 шибки. 9-й учень. - Клас живе цікаво і не збирається зупинятися на досягнутому.
Ведуча. - А чому насправді вчать у школі? (Всі учні співають пісню „Вчать у школі”)
Пісня «Першокласник XXI століття» Задають все більше нам Вчителі уроків. Я зібрав комп'ютер сам, А мені ж сім років! Ще довести задали Власну теорему. Ой, коли ж писать, коли Твір на вільну тему? Що ж мені робити? Ой-ой-ой! Вчусь я витрачати час Дуже ефективно: В три гуртки я записавсь, В секцію спортивну. А щоночі уві сні Вчу англійську мову. Як хотілось би мені В дитсадочок знову! Як же далі жити? Ой-ой-ой!
Ведуча. М’який знак у Країні Мрій був Чомусиком. І зараз він розкаже про себе.
Чомусик. - Я був маленький і всіх питав „Чому”? Мама мовить: Дивись, уже дев’ята година! А я кажу: - Чому? Мені кажуть: Іди спати! І я знову кажу: - Чому? Мені говорять: Тому, що пізно. А чому пізно? Тому, що дев’ята година! А чому дев’ята година ? І мене за це називали Чомусиком. Мене всі так називали, а насправді мене звуть ____________. Ведуча. У Країні Мрій Король потрапив у місто „Алфавіт”
Король (Буквар). Дивлюсь я в Букварик Та й думку гадаю: Я ж – славний школярик, Чудово читаю. О, дякую, Боже, що розуму дав, - Всі тридцять три букви Я запам’ятав. Хотів би я рицарем стати, Букви в слова складати Гей, мої помічники, скоріше до мене!
(Сім хлопців складають слово „Алфавіт”) Веселе місто „Алфавіт”. В нім кожне слово – цілий світ. В нім кожна літера жива – Із них складаються слова. Ви розпізнати їх зуміли? Запам’ятали? Зрозуміли? Тоді до зустрічі в книжках. Бажає вам щасливих літ Веселе місто „Алфавіт”. (хором)
Паж. Добрий Букварику, мудро книжко. Хочеться навіть поплакати трішки. Жаль розлучатися, хоч і треба. Ми не забудемо ніколи про тебе.
Міністр. Спасибі тобі за науку. За паличку першу і першу букву, За перше слово і першу казку, За першої вчительки щиру ласку. Учень. То ж давайте, браття, Грамоту вивчати, Щоб пишались нами І мамуся, й тато. І Вкраїно – мати. Гей! Гей!
Ведуча. Шановні
вчителі,батьки, діти, гості нашого сьогоднішнього свята! Ось і
переглянули перші кроки своїх дітей у Країні Знань. Ви побачили, що діти
дружать з гумором, співають, танцюють. Навчились читати, писати,
спілкуватися рідною мовою. Батьки, милуйтеся своїми дітьми і радійте
кожному кроку своєї дитини в школі і в житті. Взагалі всі учні класу
живуть в мирі, дружбі й злагоді.
Король (Буквар). - Тож наказую! Подарувати книжку „Буквар” королівству „ Школа № 2”, щоб інші діти теж могли вчитись. Хай буде так!
Учень 1. На святі веселому ми побували. Учень 2. Співали, сміялись та жартували. Учень 3. Та скільки б не гуляти, а прощатись час. Усі. Щиру ви подяку батьки прийміть від нас. Хай про перші наші кроки . І круті стежинки. Нагадають вам сьогодні Веселі смішинки.
Хлопчик. Тату, сьогодні після обіду ти повинен піти на ма¬ленькі батьківські збори. Тато. Що це за маленькі батьківські збори? Хлопчик. Так на них будуть тільки ти і наша вчителька.
Хлопчик. Мамо, яку сорочку ти мені даси сьогодні в школу? Мама. З короткими рукавами. А що? Xлопчик. Та щоб я знав, доки руки мити.
Тато. Сашко, ти що, до школи не йдеш? Хлопчик. Ні! Тато. Чому? Хлопчик. Вчителька просила, щоб до школи сьогодні при¬йшов ти.
Мама.
Як це так, доню! Я ж просила тебе, коли йшла на роботу, щоб ти підмела в
кімнаті. А ти цілий день прогуляла і забула про моє прохання. Дівчинка. Чого це я забула? Я весь час тільки і думала, чи будеш ти мене сварити, що я не підмела.
Учень 4. От батьки в нас молодці! ' Держать міцно нас в руці. Просим нас не відпускати, Щоб всю школу не злякати!
Учень 5. Хай пісня тут лине! Хай сміх скрізь лунає, У кожного радісна усмішка сяє. Всі дружні, веселі, Радійте за нас Всі Ми всі перейшли у другий клас!
1к Приготуйте фотоплівки І зніміть на згадку нас. Заспіває вам частівки На прощання — перший клас. Приспів: Небо синє й голубе, Перейшли ми в 2-Б. 2к Як були ми ще малими, Всі казали: малюки! А тепер не малюки — Ми вже справжні козаки! Приспів. Небо синє й голубе, Перейшли ми в 2-Б.
3к Ми навчились рахувати І письмово, і в умі. Нам не треба калькулятор, Калькулятор — ми самі. Приспів. Всі навчилися писати, Ну, і я навчився теж. Кажуть вчителька і мати: «З ліхтарем не розбереш». Приспів. Всі куплети доспівали, Закінчився перший клас. Другокласниками стали, Привітайте дружно нас! .
|